📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hayatta yalnız kalmışım
Sırada tek otursam ne yazarki"
Sinifta boyle dedim herkez elinde ne varsa havaya firlattii bende sıranın üzerine çıkıp "babanızdan örnek alın"dedim sınıf koptu
Sınıf:
Sgjsvsgajshuwgsywhacgaiavsysudvhsvsgsjwvsjsbxgdjhdhdvshsjgsusjwhe
.
.
Yukarda yazanlarin sadece
"Hayatta yanliz kalmisim
Sirada tek otursam ne yazar"
Sadece burası dogru geri kalanı kulliyen yalan
Vavavavscsv avsvavavagvs
Jafayi siyirdum birazcik...
Senin için ölümü bile göze almışken
Sen beni sevmeyi bile göze almadın
Benle bi oyuncakmısım gibi oynadın
Sıkılıncada bi köşeye attın
...KEŞKE YAPMASAYDIN...
.....A.....