Neydi aşk, ne oldu?
“Günümüzde aşk bir haz formülüne dönüştürülerek pozitifleştiriliyor.
Aşka düşmek fazlasıyla negatif sayılıyor. Oysa aşk, tam da bu negatiflikten oluşur:
Aşk bir imkan değildir, bizim inisiyatifimize bağlı değildir, bize aniden gelir ve bizi incitir.”