bazı yüzeysel aşk romanlarının şiir kitaplarının okunmasını eleştirecektim ama vazgeçtim. insanın içindeki sevgi tohumuna zarar verilmemeli diye düşünüyorum. bi kitapta okumuştum adını hatırlamıyorum "aşk" , sevgi denilen ağacın kollara ayrılmış dalıdır, dalı çekip koparmak istediğinizde kökünü sarsarsınız. aman o kök sarılmasın, sevgiyle kalın..