Yazarın çoğu kitabını okudum ama bu kitapı başka kadınlar hakkında tüm düşüncelerimi değiştirdi kesinlikle doğru tespitleri var ve gerçek örneklerle çok güzel kaleme almış yazar kitapın tek kusuru bazı şeylerin fazla tekrarlanması
Kitapı okurken bazı yerlerde durup düşünmek gerekiyor. Gerçekten kadın erkek bu mu diye ama ne yazık ki bu hale geldik.
Ben kadın erkeği bir yapboz parçası olarak düşünmüştüm birbirini tamamlayan ama biz modernleşmek isterken o yapboz parçalarını yanlış tamamlamışız kendimize köle aramaya başlamışız kadın ya da erkek fark etmez biz insan olmayı unutmuşuz. Kadının özgürlük hırsı erkeğin başarı hırsı ile sevmeyi sevilmeyi güvenmeyi inanmayı unutmuşuz.