Hepimiz bir uçurumun kenarındayız aslında. Orda bizi iten bir sürü el var. Sen ne kadar çabalasan da sonunda düşüyorsun. Tutunduğun dallar da tek tek kırılmış, bir hiçliğe doğru yol almışsın. Yolun sonunda neden kendini attın diye hesap soruyorlar. Peki neden bizi iten eller hesap vermiyor da biz veriyoruz? Neden onları görmüyorlar?