Mert leblebici

Mert leblebici
@Ahu_gozlum
-.............. -öyle bir şey yok, eğer olursa hissedersin. -"aylar sonra"...........
Reklam
Büyük hedefi olan bir erkeğin vizyonu olan bir kadına ihtiyacı vardır.
Nazım
Ölmezsem, Ki buna hiç niyetim yok, Seninle çok güzel günler göreceğiz...
Sanırım bu gün çok yorulmuşum, şiir okusam üstüme daha başka bir yorgunluk sonrasında ise mutluluk çökecek, üzgünüm desem kızarlar, kulaklığımı takıyorum şimdi mutluyum,iyi geceler.
Az önce bir şey okudum"En iyi dostluklar bir gün biter" Bana bu cümlenin doğruluğunu tartma hakkı vermemeliydin.
Reklam