Kedime bir süre önce hipertiroidi teşhisi kondu ve her gün ilaç içiyor.
Güzel haber! İyileşmeye başlamış!
Ama bu gün ben gidemedim ve annemle yolladım Pofuk'umu veterinere.
Doktor "Biraz daha devam etsin ilaca." demiş..
Biraz daha ne demek?! 3 gün mü? 1 hafta mı? İki hafta mı? Bir ay mı?!?!?
Geçen de böyle ucu açık şeyler söylemişti...
Ben diyom "Kaç saat aç kalması gerekiyor?" O diyor "Gece yatmadan önce mamasını kaldır işte."
La ben sabah 8'den sonra yatıyorum! Neyse sonunda "3 saat yemek yemese yeter" cevabını alabildik...
Çok mu zordu 3 saat demek? 😒