Oysa Satanay'ın kendisine koca olarak gördüğü kişi ağabeyi Vozırmes'ten başkası değildi. Nihayetinde bir şölen gecesi Vozırmes'in sarhoşluğundan yararlanmaya karar verdi.
Aklı başında, vicdan sahibi hangi insan kendi kontrolünde olmayan kronik hastalığı olan birine "annenin/babanın hastalığı (tansiyon, panik atak, depresyon vs) senin suçun. Sen hasta olduğun için böyle oldular." der ki?
4-5 gün önce 9 kitaplık bir sepet hazırlayıp satın aldım. Kitapların çoğu da son kalanlardı (o yüzden önceliğimdeydi zaten)
Hatta ben alana kadar biri sepetimden düşmüş.. Benden önce davrananı bulsam ( `Д´)ノ
Neyse işte ben de o zamandan beri defalarca uygulamaya girip siparişin son durumuna bakıp durdum ama hala "hazırlanıyor" diyor... Bu gün gelmesi gerekiyordu kargonun .-.
Birer tane kalanları aldım diye depoda bulamıyorlar mıdır nedir.... Biraz tedirginim şahsen .-.
Kedime bir süre önce hipertiroidi teşhisi kondu ve her gün ilaç içiyor.
Güzel haber! İyileşmeye başlamış!
Ama bu gün ben gidemedim ve annemle yolladım Pofuk'umu veterinere.
Doktor "Biraz daha devam etsin ilaca." demiş..
Biraz daha ne demek?! 3 gün mü? 1 hafta mı? İki hafta mı? Bir ay mı?!?!?
Geçen de böyle ucu açık şeyler söylemişti...
Ben diyom "Kaç saat aç kalması gerekiyor?" O diyor "Gece yatmadan önce mamasını kaldır işte."
La ben sabah 8'den sonra yatıyorum! Neyse sonunda "3 saat yemek yemese yeter" cevabını alabildik...
Çok mu zordu 3 saat demek? 😒