🌸
Eski İranlı bir âlim öğrencilerine ders verirken şöyle demiş:
-Ben nezâketi ağaçtan öğrendim; ona tekme attım ama o tepemden çiçek yağdırdı.
O utanç bana ibretlik ders oldu…
…🍃
Dünya nedir" diye sorulursa, cevaben;
كُلُّ ما اَلهاكَ عَن مَولاكَ فَهُو دُنياكَ
"Seni Mevla'ndan alıkoyan, gafil bırakan ne varsa, işte o senin dünyandır" deriz.
🥀🥀