Gözlerinde ki manaya idi hicretim.
Ey diri hâlime biçilmiş kefenim!
Seni sevdim diyedir. "Lâ havle"ler ezberim.
Ey âşk durağım! Ey adından başka hiç bir söze
dilimin dönmediği tek hecem.. .
Yüreğimin en derin, en bilinmeyen yerindesin..
Ne uzanabiliyor sana ellerim,
nede vazgeçebiliyor senden..
Sana aç, sana susuz, sana meftun, biçare yüreğim..
Hâl-i hazinim.. Susuz çöllerde suya hasret bir bedevi misali,
baktığı her yerde seni görür zannıyla
adımlarken sahrayı yorgun bedenim,
bir serabın içinde bulur kendini yanık yüreğim..
Bilmem ki bir gün o güzel gözlerine
nazar etmekle nasiplenir mi Kalbim..?🌿