Ummee İbraheem

 Ummee İbraheem
@Aisha_
|| ﷽ || Ne için varsan, O'nun için yaşa! إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ (Bəqərə,156) اَوْلٰى لَكَ فَاَوْلٰىۙ "Kırdığın yerden kırılacaksın"
Gözlerinde ki manaya idi hicretim. Ey diri hâlime biçilmiş kefenim! Seni sevdim diyedir. "Lâ havle"ler ezberim. Ey âşk durağım! Ey adından başka hiç bir söze dilimin dönmediği tek hecem.. . Yüreğimin en derin, en bilinmeyen yerindesin.. Ne uzanabiliyor sana ellerim, nede vazgeçebiliyor senden.. Sana aç, sana susuz, sana meftun, biçare yüreğim.. Hâl-i hazinim.. Susuz çöllerde suya hasret bir bedevi misali, baktığı her yerde seni görür zannıyla adımlarken sahrayı yorgun bedenim, bir serabın içinde bulur kendini yanık yüreğim.. Bilmem ki bir gün o güzel gözlerine nazar etmekle nasiplenir mi Kalbim..?🌿
Din
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
°┈❀✿ LEBBEYK ✿❀┈° ┈ لَبَّيْكَ اللَّهُمَّ لَبَّيْك لَبَّيْكََ لَا شَرِيكَ لَكَ لَبَّيْكَ إِنَّ الْحَمْدَ وَالنِّعْمَةَ لَكَ وَالْمُلْكَ لَا شَرِيكَ لَكَ ۰ "Lebbeyk Allahümme Lebbeyk, Lebbeyke Lâ Şerike Leke Lebbeyk. İnnel Hamde Venni'mete Leke Vel Mülk. Lâ Şerike Lek" ۰ "Buyur Allah'ım buyur! Buyur ki Senin ortağın yok, emrine amadeyim buyur! Hamd Sana, nimet Senden ve mülk Senin. Ortağın da yoktur Senin." ❀❤
Din
#NeslicanTay
Bugün güneş Nesli'siz doğdu. Bana sorarsanız bugün güneş daha karanlık ve solgun. Ve hayat daha acımasız.. #NeslicanTay ❤😳 Mücadelen güzeldi.! Dünyanın en güzel kızı Hoşçakal..☄😔
1000Kitap
#NeslicanTay
“Saçlarınızı sevin , boyunuzu, kilonuzu sevin hatta benim için sol bacağınızı da sevin.” Mekanın cennet olsun gülüşü güzel kız😔 #neslicantay ❤
1000Kitap