Yorma kendini..

Yorma kendini..

, bir kitap okudu
Puan vermedi·488 syf.··
Beğendi
·
46 günde okudu
·
2022 1. kitabı
Samantha Shannon
7.9/10 · 67 okunma
Reklam
Bayram gelmiş, neyime... Kan damlar yüregime diye Bi şarkı vardı... Nedense o geldi aklıma. 5 dk da değişen ruh halime hastayım. Az önce kahkahalarla gülerken, şimdi oturup alıyorum. Ne sinir bozucu Bi dünya.
Dünya alem yeri olsa, insan kendi cehenneminde yaşıyor sadece... Dünya yangın yeri olsa cennetin yine sende, gülebiliyorsun. Varsın deli sansınlar. Ağlamak istediğinde ağlıyorsan. Gülmek istediğinde gülebiliyorsan . Sevmek istediğinde sevebiliyorsan. Hayat senin
Biz, birbirimizin hayatına giremeyen... .... Çıkmayıda beceremeyen iki kişiyiz sadece.. Bi ferdi Tayfur, bi Orhan gence ay, bi müslüm yakışırdı.... İçerdim, kusarım, sabaha kadar lanet okurdumya. İş mi senin bu yaptığın derdim kendime.
Gülebiliyorum, çünkü üzüntü nedir iyi biliyorum....... Demiş biri.... Gülümsediğim günlerimi hatırladım.... Gülümseten insanı.... İçim acıdı... Değer veripte değer bulamamaktan... Ama olsun kardeşim dedim... Yinede gülümsetir Di beni.
Reklam