Yorma kendini..

huzuru tarif etmiş.

Servet AŞCIOĞLU

@SASCIOGLU
·
Deniz kıyısında eviniz olmasa da olur. Sizi anlayan ve dinleyen birilerine kıyınız olsun. Yanlarında oturup dinleyin dinlenin.
İnsan ve Duygular
Reklam
Ardından gelmeyenin ardından gitmek gibi kötü huylarımız var.... Komik..

La Perduta Gente

@laperdutagente
·
Ömrüm oldukça ardından geleceğim...
Sayfa 14 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Bu şiiri çok güzelmiş

La Perduta Gente

@laperdutagente
·
Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi Suların ısınsın diye bakıyorum ısınıyor Seni aldım bu sunturlu yere getirdim Sayısız penceren vardı bir bir kapattım Bana dönesin diye bir bir kapattım Şimdi otobüs gelir biner gideriz Dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç Bir ellerin bir ellerim yeter belliyelim yetsin Seni aldım bana ayırdım durma kendini hatırlat Durma kendini hatırlat Durma göğe bakalım
Sayfa 27 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Bağıra bağıra ağlıyorum.... Duyan çok olsada benim üzüntümü ben kadar yaşayacak yok.... Sonuç yine sessizliğime saklanmak.

La Perduta Gente

@laperdutagente
·
Gözlerimizdeki yaşları hep sakladık.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Edebiyat
Sanki biri elime bir kazma vermiş kaz demiş bu hayatı. Kazıp duruyorum.... Ama ne bir yere vardığı var hayatın, nede mutluyum dedirten bir yanı.... Boş çaba.... Denizde boğulmamak için çırpınırken bakıyorum, ne sahile yaklaşmışım ne de ölmüşüm. Pis bir döngü......
Reklam