Servet AŞCIOĞLU
@SASCIOGLU · 4yıl
Takip Et
Deniz kıyısında eviniz olmasa da olur. Sizi anlayan ve dinleyen birilerine kıyınız olsun. Yanlarında oturup dinleyin dinlenin.
İnsan ve Duygular
1312 beğeni
·
33 paylaşım
·
4 alıntı
·
50,3bin Gösterim
8 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Esra
Tam deniz kenarından geçerken böyle bir ev hayal etmişken bu yazıyı okumak ...tevafuk olsa gerek 🙂
2
kitapperest
Kimse kimseyi anlamıyor deniz kenarında evi tercih ederim 😄😅🤭
1
Servet AŞCIOĞLU
Gönderi Sahibi
Umarım anlayan birileri olur .Allah gönlünüze göre versin inşallah olur diyelim deniz kenarında da eviniz...
1
1 yanıtı göster
Gizle
Elif Nur Deniz
Sana yolculuk yapmak istiyorum.Kes yüreğine giden bir bilet.Cam kenarı değil:CAN kenerı olsun Cemel süreyya✨
3
Dildâr Hatun
Sevdiklerin yanında olduktan sonra her yer cennet olur 😊
4
꧁ Ben Hakimim Masum Bey ꧂
Deniz kıyısını boşuna aramıyorlardır belki. :)
Reklam
Zeynep
Ama ikiside olsa ne güzel olur :)
2
Servet AŞCIOĞLU
Gönderi Sahibi
Gönül ister tabi
1
Gizle
İleri