Deniz kıyısında eviniz olmasa da olur. Sizi anlayan ve dinleyen birilerine kıyınız olsun. Yanlarında oturup dinleyin dinlenin.
İnsan ve Duygular
··4 alıntı·
50,3bin Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tam deniz kenarından geçerken böyle bir ev hayal etmişken bu yazıyı okumak ...tevafuk olsa gerek 🙂
Kimse kimseyi anlamıyor deniz kenarında evi tercih ederim 😄😅🤭
Servet AŞCIOĞLU
Gönderi Sahibi
Umarım anlayan birileri olur .Allah gönlünüze göre versin inşallah olur diyelim deniz kenarında da eviniz...
Sana yolculuk yapmak istiyorum.Kes yüreğine giden bir bilet.Cam kenarı değil:CAN kenerı olsun Cemel süreyya✨
Sevdiklerin yanında olduktan sonra her yer cennet olur 😊
Deniz kıyısını boşuna aramıyorlardır belki. :)
Reklam
Ama ikiside olsa ne güzel olur :)
Servet AŞCIOĞLU
Gönderi Sahibi
Gönül ister tabi