Hiç ayak basmadığım,ama kalbimden hiç çıkmayan bir yerden geliyorum.Savaş boyunca Gazze Hastanelerinde çalıştım.470 günün 466'sını hastanede ,hiç ayrılmadan geçirdim.Hastaneler savaş meydanına dönüşmüştü;hastalar birer askerdi ve ölüm her köşede pusudaydı.Yaralılar ve şehitler arasında dolaşıyordum;her türlü acıya ve dirence tanıklık ettim.