📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
On üçüncü yüzyıl fakihi ve doktor, bazılarının 'Kalbin Alimi' diye bildiği İbn-i Kayyım el-Cevziyye, insan ömrünü şu bölümlerle ifade eder:
1. Çocukluk on beş yaşında biter.
2. Gençlik yaşı otuz beşe kadar uzanır.
3. Olgunluk yaşı ellide biter.
4. Kıdem yetmişte biter.
5. İhtiyarlık ölümle sona erer.
Bu dünya onu elde etmek isteyenlerden kaçar ve albenisine aldanmayıp ona aldırmayanlara hürmet eder. Tarih, ondan ders alanlara öğretmen olur ve sahte süslerine kapılanları kör eder. İnsanın şifası ''gayb hazinesi''ndedir.