Seni özlemenin bu denli derin ve yıpratıcı olacağını biliyordum ama gitmene izin verdim zaten zorlayamazdım. çünkü eğer kalsaydın kendini asla bulamayacaktın..seni tamamlamak benim için yorucu değildi.sadece benim parçam olmadığını fark ettim ve birbirimizi onarmaktan çok birbirimize yara açtığımızı hissettim..özür dilerim seni ardımda bırakmak zorunda kaldım. Yürümediği için değil büyüme olmadığı için..
23:38