Şu hayatta, en acı neyi öğrendim biliyor musun? Bir şey olmuyorsa zorlamayacaksın. Bu inat niye? Neden hep inat ediyoruz? Neden hep haklı olmak zorundayız?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatın içinden sessizce gelip herşeyi değiştirdin, hiç zorlamadan, fark ettirmeden. Küçük şeyler tekrar anlam kazandı şarkılar, geceler mesajlar. Yüzümde bir gülümseme ile uykuya dalamamın sebebi sendinn
Yorulduğunda başını koyacak bir yer,
sustuğunda seni anlayan bir kalp olmak istiyorum.
Çünkü seni sevmek,
sadece gülüşüne değil,
gülüşünden sonra kalan sessizliğe de dokunmaktır.
Seni istiyorum;
söylenmemiş düşüncelerini,
sesindeki titremeyi,
sakladığın yaraları…
Gücünün bittiği anları,
duvarlarının yıkıldığı zamanları istiyorum.
Çünkü seni sevmek,
sadece güçlü hâlini değil,
dağılan tarafını da sahiplenmektir.