Akidee

Zaten artık kendimi bile anlamıyorum.Aklın hesabı başka,uygulama başka! Ne olacak halim?
Reklam
"Keyif benim değil mi, dilediğim gibi hayal kurarım."
“Aptal olduğunu anlayan,aptal değildir.”
Yaşama arzum, hayata inancım vardı!.. Fakat bu düşüncenin ardından bir kahkaha attığımı da hatırlıyorum.
Öyle güzel gülümsedi ki yüreğim onun selamını yanıtsız bırakmadı…
Reklam