-Hayırlısı olsun-Şu son beş altı yıldır bolca dile getirilen dilden dile dolaşan bir nevi modaya uyan insanların ağzında sakız olan bir cümle olup çıktı. Sadece şunu anlıyorum ki dönemine iktidarına giyimine kuşamına görüşüne müziğine a'sına b 'sine c' sine göre şekillenip duruyoruz sadece. Haa diyeceksiniz ki zaten o döneme ayak uydurmak gerekmez mi? Öyle olmazsa hemen bir aykırı tip damgası yer ağzınızın payını alıp oturursunuz tabi. Bu yüzden riske girmemek iyidir iyi. Tek fabrika çıkışlı farklı paket aynı çikolata. Ya da ister istemez mi bu hengameye sürükleniyoruz bilmiyorum ama bildiğim birşey var ki herşeye bir hayırlısı olsun deyip geçiştirdiğimiz. Ne desem herkesin dilinde bir hayırlısı olsun. Tamam hayırlısı olsun tabiki eyvallahta bunu gerçekten bu teslimiyet duygusuyla dile getiren kaç kişi vardır acaba?