Belki de insan dışında hiçbir canlı hayata küsmüyor...bir sabah uyanıp, başıma gelenler öyle hazindi ki bunu kaldıramayacağım, şimdi biraz kendime acıyıp depresyona gireceğim, bugün avlanmayı , yiyecek aramayı da reddediyorum demiyor. her gün ne yapması gerekiyorsa onu yapıp, varlığının hakkını veriyor.