babam o zamanlar yurt dışında çalışıyordu. bir gün izine gelmişti. ama ertesi gün gidicekti. bende bacağına sarılıp ağlamıştım "ne olur gitme diyerek". akşam geri gelicem deyip 2 yıl sonra geldi...
Komşu çocuların bahsettiği yaralar içinde benim ki Oscara layık görülüp ödülü kabul etmeyen sanatçı karizması kadar diğerlerini gölgede bırakacak bir yaradır.Babamın yanımda göz göre göre ölmesiydi.