Okumaya çok önyargılı başlamıştım ama tam 1,5 günde okuyup bitirdim. Sabaha doğru 4 gibi uyanıp kitabın son sayfalarını okumuştum. Gerçekten çok güzel bir kitaptı benim okuma tarzımı birazda bu kitap şekillendirdi diyebilirim
Buda benim okuduğum ikinci kitap yerini alıyor yine bomboş bir kitap çocuktum o zamanlar diyip geçmek isterdim ama okuduğum tüm kitapları puanlayacaksam bunun hakkındada yorum yapmak isterim. Bu kitabın konusu bence çok güzel ama bu kitabı "kitap" yapmak yerine Netflix altyapısı altında film yapsaydınız en azından globale çıkabilirdik fakat kitap olarak çok kötü