kitabı beğendim ama Mimar Sinanın kendi hayatını anlattığı bölümün başı biraz sıkıcıydı ama oda sonradan düzeldi.sade bir dille yazılmış akıcı bir kitap.
Yumuşak konuş ki kalplerin kapıları açılsın. Sıcak kalpli ol ki, vicdanlar senin düşüncelerine buyur etsin. İhlâs’lı davran ki tesirin sürekli olsun.Tependeki sinek bile sen elini sallamadan gitmezken yanı başındaki şeytan sen Kur’an’a sarılmadan gider mi sanıyorsun?
Anonim
Eğer Hak ten hanesini yıkarsa,
İnleme,şikayet etme !
Şunu bil ki,aslında sen,
Ten zindanında mahpussun.
Ölüm gelip de orası yıkılınca kurtulacaksın.
Ölüm gelince ürkmeyin,korkmayın !
Bu ölüm değil;
Bu ikinci doğumdur.
Doğun !
Ötelere doğun !
Mevlana Celaleddin Rumi