Adı Akıllı Bir Kadın

Adı Akıllı Bir Kadın
@Akraz
Yaşamak için geç, ölmek icin erkenmiş gibi hissettiniz mi hiç? Bu gecenin duygusu...
Reklam
İnsan ölünce kaybettiği ilk şey adıymış. Artık onun bir adı yok. O bir ölü,mevta,cenaze... Adı kalmadı ardında, onunla birlikte gitti.
Hikayenin sonuna gelmişken tüm öfkeyi kusmak mı lazım yoksa sessiz sakin o perdeyi kapatmak mı?
Kafamın içinde, Uçurumun ucundayım. Elimde kağıt,kalem... Belki biseyler çıkar bu yükseklikten. Düşündümde ben yüksektende korkuyorum.
İçinde herşeyi bilen küçük bir kız çocuğu vardı, bazende hisleri bildikleriydi. Umudundan önce hislerinin sesini duyabilseydi herşey farklı olurdu...