Iyi yasamanin anahtari once gerekli olani isteyip sonra da istedigin seyi sevmek.
Amor fati - kaderini sev.
'Boyle oldu'yu 'ben boyle istedim'e donusturerek caresizligi asmak...
"Anlamı aramalıyız. Semptom dediğimiz şey, Angst'ın içimizin derinliklerinden patlayıp püskürdüğü haberini bize taşıyan bir ulaktır sadece! Her şeyin bir sonunun olması, Tanrı'nın ölümü, yalnızlık, amaç, özgürlük konusundaki derin kaygılar -bir ömür boyu bir yerlere kitlenip kaldırılan kaygılar- gün gelir zincirlerini koparır ve zihnin kapılarına dayanırlar. Duyulmak isterler. Sadece duyulmak değil, yaşanmak da isterler!
Yeraltındaki adamı anlatan o tuhaf Rus kitabı beni düşündürmeye devam ediyor. Dostoyevski bazı şeylerin arkadaşlar dışında kimseye söylenmeyeceğini; bazı şeylerin arkadaşlara bile söylenmeyeceğini, bazı şeyleriyse insanın kendi- ne bile söylemediğini söylüyor!"