Mükemmel bir kitaptı. Kesinlikle tavsiye ederim. Konusu çok güzeldi. Hiç sıkan bir tarafı yoktu. Severek okudum. Aslında kısa bir sürede okunacak bir tarafı var kitabın insan elinden bırakmak istemiyor ama çok önemli bir iş nedeniyle biraz uzun sürede okudum.