Kitap konu olarak çok güzel, insan kitapı okurken sanki film izliyormus gibi hissediyor. Kesinlikle 10 puanlık bir kitap fakat 9 vermemin nedeni aşırı derecede +18’e yer verilmesi. Bence kitapta tek kötü yan bu olmuş. O tür konuları yazar çok uzatmış ve çok ayrıntıya girmiş onun dışında güzeldi.Ayrıca kitabın bir kötü yanı da yan karakterlerin konularına çok yer verilmiş.Asıl karakterlerin konusunun dışına çok çıkılmış...