İbrahim

İbrahim
@Albertc
Neden bu kadar aptalız?
Bunu hiç düşündünüz mü bilmiyorum ama sizcede çoğu insan aptal değil mi belki sizde aptalsınız veya bende peki neden bunun nedeni ne sorgulamamakmı bilgisizlik mi eğitimsizlik mi bundan 100 yıl sonra insanlar daha mı zeki olucak peki bana kalırsa daha da aptal olucaklar farkında mısınız bilmiyorum ama gittikçe tembelleşiyoruz teknoloji ne kadar gelişirse herşey o kadar kolaylaşıyo artık birşeyleri yapmak için zekamızı kullanmamız bile gerekmiyo kitap okumak mesela kitap alıntılarına bakarak o kitapta ki güzel sözlere artık kitabın tamamını okumadan erişebiliyosun bu evet aslında çok güzel bişey ama bu bizi sizcede aptallaştırmıyormu bence bunu biraz düşünün ve lütfen teknolojiden azıcık da olsa uzak durmaya çalışın
Duygu ve Düşünce