Aleyna

Güven böyle bir şeydi işte birkaç haftada oluşup sadece bir anda yok olabilecek kadar ipin üstünde bir his.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her insanın karanlığına doğacak bir güneşi olduğuna inanıyorum artık.Yalnızca güneş doğana dek acıyla savaşmak gerek.Acı,hayatın çekilmez bir parçası ama güneşe bakınca,nasıl da güzel parlıyor.
Yarını düşünmekten anı yaşamayı unutma.Yarınlar kadar anlar da önemlidir.Bu an da dünün yarını değil midir?
Her insana aynı davranmak insan gibi davranılmayı hak edenler için haksızlık olurdu.
Hani derler ya Tanrı akıl dağıtırken sen şemsiye mi tutuyordun diye.Aslında vicdan dağıtırken şemsiye tutardı çoğu insan.Vicdan insanlık demekti ve insanlığın nesli tükenmişti.