Kim tek başına bu hayatta ayakta durabilir? Sen de duramaszın, o yüzden çoğullaştırıyorsun kendini, yalnızlara ait hissediyorsun. Tek başına var olamıyorsun, olamazsın da
Her şey iki taneydi doğada. İki eli, iki kolu, iki bacağı, iki ayağı vardı. Beyninde iki lob vardı, iki akciğeri vardı. Kalp tek olsa da dolaşım sistemi olmadan bir hiçti. Mitat bir hiçti... O da herkes gibi başkasına ihtiyaç duyuyordu