Ne yaparsan yap, hep başa dönersin. Çünkü yüreğine kazıdığın insanı öyle kolay silemezsin. Kalmak istediğin yerden öyle kolay gidemezsin. Bir insanı hem yaşatıp hem öldüremezsin
Neden vicdanım rahat biliyor musun?
Çünkü ağlatıldım ama kimseyi ağlatmadım.
Aldandım ama kimseyi aldatmadım.
Kandırıldım ama kimseyi kandırmadım.
İyi niyetlerim suistimal edilse de iyi olmaktan hiç ayrılmadım.
Yeri geldi kaybettim ama hırsımın esiri olmadım.
Çok şeytan gördüm ama hiçbirine uymadım.
Belki üzüldüm, yıprandım ama geçmişimde yaptıklarımdan hiç pişmanlık duymadım...
Eğer ben; geceleri rahat uyuyabiliyorsam,
her şeyden huzur bulabiliyorsam,
kendimle gurur duyabiliyorsam,
bu, vicdanımın rahatlığındandır...
Beynimizde kabul edemediğimiz şeyler, kalbimize yeterince acı vermedi mi? Sorumlusu olmadığımız herşeyin bedelini ödeyerek tükendik yine de insan yanımızdan eksilmedik çok şükür