f’

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve nerede durması gerektiğini bilmeyen insanoğlu.
İnsan ait olduğu yeri bulunca fırtına diniyor, savaş bitiyor. Bir bahar başlıyor sonra... Sezai Karakoç
"Şimdi tüm dürüst insanlar çıldırmış durumda. Yalnızca vasat ve yeteneksizler yaşamdan keyif alıyor.” Fyodor Dostoyevski
Bir şey farkettim. Ünlü Kürt sanatçılar birbirlerinin konserlerine gitmiyorlar. Bugüne kadar hemen hemen hiç karşılaşmadım. Koma Amed’in tarihi konserine bile katılan ünlü bir sanatçı olmadı. Aralarında böyle bir dayanışma yok. Sadece rakip olarak görüyorlar birbirlerini. Yazık…
Bazen bizi gerçekten tanıyan ve seven bir dostumuzun gelip “ Arkadaşım, sen bu konuda yanlışsın. Yanlış düşünüyorsun, yanlış bakıyorsun, yanlış görüyorsun ve yanlış yorumluyorsun.” demesi büyük bir aydınlanma yaşamamıza vesile olabilir. Kendini ve çevresini yeterince tanınamış kişi, bunu yanlış algılayabilir, üzülebilir, kızabilir fakat bu onun iyi hissetmesi ve kendi gerçeğini görebilmesi içindir. Herkesin kendi doğrusu, kendi yanlışı kendine özgüdür. Ancak bazen kendimizi o kadar tanıyamaz hale gelir, o kadar uzaklaşırızki kendimizden, yanlışımızı bile kendimize doğru olarak kabul ettiririz. Kendimizi yanlış tanıdığımızın farkına bile varmayız. Tam bu sırada dışardan bir dost eli, bizi bu kabullenişten çekip kurtarabilir, hayatımıza daha farklı bir açıdan bakmamızı sağlayabilir. En şanslı insanlar, böyle dostlara sahip olandır. Çevrenizde size bu şekilde yaklaşan cesur insanları her zaman bulundurun. Yanlışınızı doğrulara çevirebilecek kadar cesur ve umutlu olun. Başkasının yanlışını farkettirecek kadar da güvenilir olun.