Size de oluyor mu bilmiyorum ama ben insan tanımak istemiyorum, içimden gelmiyor, insanlardan mı yoksa bulunduğumuz zamandan mı bilmiyorum. Böyle hissediyorum işte, çevremdekiler buna kızsa bile hissiyatım bu yönde, güven duygusu bitmiş ve bu benim suçum değil, korkuyorum.