Çıkmayan sesim için yazıyorum. Kendimden sıkıldığım zamanlardayım, ben bana tahammül edemiyorum artık. Her şeyi o kadar çok biriktirmişim ki içimde. Geçmiş yakama asılmış bırakmıyor. Kendimle yüzleşmeye korkuyorum, cesaretim yok artık hiçbir şeye. Aynanın karşına geçiyorum ve diyorum ki; söylesene, kendinden kaçmaktan yorulmadın mı?