Ateistlerin
amaçsız ve anlamsız bir hayatla nasıl yüzleşebildiklerine hayranım. Her şeyin sonunda kesin bir sonu olacağını biliyorlar ve yine de yaşamaya devam ediyorlar. Evrimin motorunda bir dişli olmaktan memnunlar. Eğer inancımı kaybetseydim, hemen intihar ederdim…