Ali

Ali
@AliKahrmn
Fazla umutlanmayın Marsta yaşayacaklar, Dünyada yaşayanlar.
Sen girmeyen eve rakı girer. Birlikte girseniz, ah ne güzel bu gece.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Türkiye’de İstanbul ne ise,  İstanbul’da gece ne ise, Gecede yürümek ne ise, Yürürken düşünmek ne ise,  Seni unutamamacasına düşünmek ne ise,  Unutamamanın anlamı ne ise,  Seni sevmek ne ise,  Saklayayım, yok söyleyeyim derken  Birden aşka düşmek ne ise.  Her neyse.”
 “Dario Fo’nun bir oyununda bir sözü var: ‘Başımız dik yürüyoruz çünkü boğazımıza kadar boka battık.’ Barış Atay
Sen imkânsızsın  Sensizlik imkansız...
İnsan nefes almayı unutabilir mi?