+Elindeki ne ?
-Siyah bir kalem.
+Peki onunla ne yazıyorsun ?
-Şey,bi gülebilir misin ?
+Ne ?(İstemsizce güldü)
-İşte böyle şimdi oldu.
+Ne oldu ?
-Sen bir gülünce ben elimdeki siyah kalemle gökkuşağını çizdim sana.
+..........
+Yürüyen koca bir soru işaretisin.Seni anlayamıyorum !
-Doğrudur,Ben yürüyen bir soru işaretiyim ama tüm cevaplarım parmak uçlarında.
+Nasıl yani ?
-Dokunuşunda gizlidir aradığın cevaplar.
Sizce de bu popüler kültüre popüler köle olan insanların sözde türk edebiyatı adı altında nitelik yoksunu birçok kitabın satılması garip değil mi ?
Oysa değeri daha gün ışığına çıkmayan ne çok kalemlerimiz var !