Kitabın bir kısmını geçtigimiz senelerde okumuştum fakat dayanamayıp yarıda bıraktım. Kitabın kötülüğünden değil ha kitabın içerdiği konu Ghorge Orwell tarafından öyle ince bir uslupla yazılmış ki içerigin gelecekte gerçekleşme ihtimali bile ürkütücü geliyor insana. Bugünlerde elime alıp kalan kısmı okudum. Günümüz siyasetinin de bu denli ilerlemesi ne yazık ki gerçek!