Ali kağan

Ali kağan
@Alikagan_
5/10
·736 syf.··
2024 19. kitabı
Bir serinin daha sonuna geldikkk Spoiler!!! Bir serinin sonu için oldukça kabul edilebilir güzel bir kitaptı. Ancak karakterler kendi kişiliklerini kaybetmiş gibi geldi bu kitapta bana. Sanki karakter gelişimi yapmaya çalışırken karakterlerin kişilikleri yok olmuş gibi geldi. Öncelikle, Ayzer o tacı bırakmaz. Bırakacaksa niye kendini yırttı dört kitaptır taç için? Hadi diyelim bıraktı, asla o kadar gurur kırıcı ezik bir konuşmayla Arın'a, bakın altını çiziyorum ARIN'A, bırakmazdı. Daha sonra Daren geliyor. Daren resmen hiçbir işe yaramayan tek görevi Nova'yı sevmek olan biriymiş gibiydi. Keza Sonay ve Sina da. Sadece birbirlerini seven iki kişi olarak geçiyorlar. Ayrıca son dakika Ariana gelmese mis gibi Arın Ayzer olacaktı ve o zaman gerçek bir zevkle okurdum kitabı. Hadi diyelim olmadı, bari kıza tacı ver be Nagi. Kız yine kimsesiz hiçbir seysiz kaldı. Sevgilisi yok, lordunun aklı su krallığında, arkadaşları için de hala son seçenek, tacı yok. Neyi var bu kızın? Ayzer novellasi istiyorum inanılmaz bir şekilde böyle derin güçlü zeki bir karakterin böyle bir sonu olmamalı. İlk iki kitabın zevkini vermedi ama yine de keyifli bir okumaydi.
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,753 okunma
Ali kağan
Bende şimdi bitirdim ve ayzer💖arin isterdim tum seri boyunca ayzer dislandi 300 satfa kala nova ile barışti sondada taci almasini isterdim,kesinlikle novellasi gelmeli biz heo Novadan okuduk hikâyeyi çoğu kisi empati kurmaya çalışmadı Ayzer ile
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
HGOİ 3 - Ateş ve Su Krallığı
2/10
·736 syf.··
2024 42. kitabı
Serinin incelemesine 3. kitapla devam ediyorum. Önceki iki incelemeden sonra nihayet güncele gelmiş durumdayız. 4. kitap çıkmadan önce serinin 3. ve bana göre en fazla hayal kırıklığı içeren kitabının yorumunu yapacağım. Yorumumda spoiler bulunacaktır. Önceki kitapları eleştirdiğim videolara ulaşmak için aşağıdaki linklere tıklayınız. Deliler ve Cellatlar eleştirisi de yakında (umarım) gelecek! Lordlar ve Vârisler: youtu.be/etQEIw9Gup8?si=... Krallar ve Soytarıları: youtu.be/zpdmRIKpeiI?si=... Ayrıca kanalımda başka kitap eleştirileri de mevcut: youtube.com/@benSülde 1) Sizi Mütemadiyen Kandırmaları Önceki kitapların yorumunda asla okuyucu gaza getirilen şeylerin kitapların içerisinde yer almadığından bahsetmiştim. Bu kitap da bu konudan muzdarip. Kitabın kapağında Ayzer'in önceki kitapta uyandırdığı tanrıçalar ve kitabın başında Daren ile Nova'nın tanrıçalarla uğraşsın da kendilerine zaman kazandırsın diye uyandırdığı Lilith var. Kitabın başlarında tanrıçalara karşı bir koz olarak uyandırılan Lilith'in ve çağrıldıkları andan beri karakterlerin kıyameti kopardığı tanrıçaların hem kapakta olması hem de karakterlerin verdiği tepkiler size bu kitapta büyük kaoslar olacakmış hissi veriyor. Tanrıçalar ve Lilith kozlarını paylaşacakmış, krallıklar taraf seçmek zorunda kalacakmış ya da onlara karşı birleşecekmiş gibi türlü tülü beklentilere giriyorsunuz. Kısacası kitabın ana kaosunu ve mevzusunun tanrıçalar ile Lilith üzerinden dönmesini bekliyorsunuz. Peki ne oluyor? Hiçbir şey. Püf. Sadece çağrılmak için çağrılmış, kapakta kadınlar olsun kapağa konmuş, Lilith her mitolojide ve fantastik eserde illa olması gereken bir karakter olduğu için var olan birisiymiş gibi hissettiriyor. Asıl adı Vera olan bu kadının Lilith
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,314 okunma
Ali kağan
yorumuna tamamen katılıyorum ve 2 hafta önce 4.kitabın fiyatı için yaptığım yorumdan dolayı sıkı bir okuru olan beni enegelledi saka gibi bjhefvhkfvfkhbfskjl