İnsanın da en savunmasız yeri kalbidir, en kolay oradan girilir. Yanlış insan girdimi vay haline...
Kale olsan düşersin,duvar olsan çökersin,ağaç olsan kırılırsın!
O yüzden oradan kimin gireceğine dikkat et.
Nereden biliyorsun deme evlat!
KENDİMDEN BİLİRİM...