Aliye

Aliye
Bense kendi içimde yuvarlanıp gidiyorum.
Çok güzel olan Tanrının insandaki imajı daha sonra bozuldu Ama yine de bu kadar acı verici mi olmalı? İnsanoğlu Tanrı imajının birazını olsun taşımasın mı. Bu kadar kötü mü olsun?'
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İyiyi kötüyü, Tanrıyı ya da Ölümü, Yasayı ya da cezayı bilmeden, anlamadan neden korkuyoruz biz?
Fakat burada ölüm korkusu varsa İç özgürlüğümüzün ne yararı olur?
Tanrının yasağı arzuyu kamçılıyor, seni daha çok istenir hale getiriyor; Denenmeden iyi ya da kötü bilinmez. Tanrı bunu yasaklıyor ama bunu İyiyi bize yasaklamak, akıllı olmamızı engellemek için mi yapıyor?
Düşünceler, beni nereye getirdiniz? Hangi tatlı zorlama Benim buraya neden geldiğimi unutturdu bana? Sevgi değil nefret var içimde, Cennet umudum yoktu,