Çok güzel olan Tanrının insandaki imajı daha sonra bozuldu
Ama yine de bu kadar acı verici mi olmalı?
İnsanoğlu Tanrı imajının birazını olsun taşımasın mı. Bu kadar kötü mü olsun?'
Tanrının yasağı arzuyu kamçılıyor, seni daha çok istenir hale getiriyor;
Denenmeden iyi ya da kötü bilinmez. Tanrı bunu yasaklıyor ama bunu
İyiyi bize yasaklamak, akıllı olmamızı engellemek için mi yapıyor?
Düşünceler, beni nereye getirdiniz? Hangi tatlı zorlama
Benim buraya neden geldiğimi unutturdu bana?
Sevgi değil nefret var içimde, Cennet umudum yoktu,