Kadir A.

Savaş diye tutturmuşsunuz, oğlum gidiyor Mariya Dimitriyevna, oğlum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...her şeyimi seve seve sizin için feda ederim ama bir şeyim yok...
...bu dünyada ödül beklemek doğru değil, bu dünyada onur, doğruluk yok.
Bu yaşayışla ben hiçbir şeye karar veremem, hiçbir şey düşünemem.
Ne düşünce ama :)
Sonunda bütün bu sözlerinin, hele belki yarın öleceği ya da başına ansızın bir şey geleceği ve artık ne namuslu ne de namussuz olarak kalacağı düşünülürse, hiçbir anlamı olmayan şeyler olduğunu düşündü.