Bir gerçek var ki ülkenin bu hale gelmesinin sebebi başlı başına biziz, verdiginiz oylar sayesinde her gün sayısız kadın öldürüyor ve kimsenin umurunda değil. Hür iradeniz tabii fakat kendi kararınızın bedelini ödüyorsunuz, bizde sizin kararınızın bedelini ödüyoruz. Masum bir çok kişi katlediliyor ve elimizden hiçbir şey gelmiyor. Bu olaylar hakkında elbetteki herkes kadar üzgünüm ama daha çok öfkeliyim.