Emine Eda Kürklü

Emine Eda Kürklü
@AlmiUmay
-“Keşke dedim, insanların daha düşünceli olduğu bir dünyada yaşasak. İnsanlar kalp kırmak için bu kadar çabalamasa. Keşke kalp kırmanın, bir insanı üzmenin ne kadar beter bir şey olduğunu herkes anlasa. Kırılan kalplerin hesabı elbet bir gün sorulacak ama o kalp hep kırıldığıyla kalacak. Keşke insanlar insanlara ve insanlar kendilerine bunu yapmasalar."
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-“Ama sonra... Sonra geçiyordu. Sabah oluyor, uyanıyordum. Ve yalnızlığın bana ne kadar yakıştığını fark ediyordum. Hep dedikleri gibi oluyordu. Sizi öldürmeyen şey güçlendiriyordu.”
Alıntı
-“Dilerim ki,son çarem deyip tutunduğunuz her şey sizi de böyle büyük mutluluklara sürükler.”
Alıntı
-“Değer biçemediğiniz şeyleri kaybettiğinizde, göğsünüzde oluşan koca boşluğa da bir ad bulamıyordunuz.”
Alıntı
-“İnsanlar içinde ne olduğuyla pek fazla ilgilenmeden parlak ve süslü ambalajlara kanma konusunda çok hevesliydi.”
Alıntı