Keşke geç yattığım için kızan bir annem olsa diyorum bazen, söylenen arkadaşlarımı duyunca.
Ders çalışmadığımda beni azarlayan
Evden çıkarken beni uğurlayan
Akşam eve beni bekleyen bir annem...
Yemeğe ne yapsam diye sorsa bana
Yaşıyor olsa dursa yanımda
Konuşmasa görmese bile varlığı yeterdi bana
Tutardım elinden, tutardı elimden
Yeterki yanımda olsaydı annem...
Gözlerine bakmak bile yeterdi bana
Sevgisini hissetmek
Varlığı yeterdi bana
Şimdi toprak altında, üşüyor mudur ki annem?
men apamdı kaalaym
Sadece annemi istiyorum...