Bir gülücük hayatımızı nasıl da değiştiryor! Güzellikle karşılaştığımızda, kalblerimize kök salan ufûnet nasıl da dağılıyor! Gaybın esintileri, hayatlarımıza ne hoş, ne latif bir üslupla sokuluyor!
"Gel tanış olalım.” Seyahat de bunun için değil midir zaten? Tanış olmak, bilişmek, hasret gidermek, dostun çeşmesinden su içmek için değil midir biraz da gitmek?