Bir şey var, adını koyamadığım.
Kırılmaktan öte, parçalanmak gibi.
Toparlamaya çalıştıkça dağılıyor.
Dağılıyorum...
Bir şey var, halledemiyorum.
Turgut Uyar
Sevdiğin biri var mı?
-Evet
+Seni seviyor mu?
Evet
+Söyledi mi peki?
Hayır
+Nereden biliyorsun?
Her seferinde kitaplarımı geri verirken içine çiçek koyuyor
+O da insanlığı kurtarmak istiyor mu?
Evet
+Nereden biliyorsun?
Altını çizdiği cümlelerden
Film=Ekmek ve Çiçek
Beni sevindirdiğinde
Bazen düşünürüm:
Şimdi ölüversem
Mutlu kalırım Sonsuza kadar.
Sonra yaşlanıp
Beni düşündüğünde
Tıpkı bugünkü gibi görünürüm sana
Bir sevdiceğin olur
Henüz gencecik.
Bertolt Brecht