Bir şey kendi asıl şeklinden çıkarsa, bu değişikliği ya kendi kendine yapmıştır ya da onu başka bir şey değiştirmiştir; böyle olacak değil mi?
"Elbet."
Şöyle ki iyilikler kötülüklerden çok daha azdır. İyiliklerin nedeni tanrıdır; kötülükler için ise, başka nedenler aranmalı; kötülüklerin nedeni tanrı olarak öne sürülmemelidir.
"Her ne yaparsan yap en önemli nokta başlangıcıdır: Bu, her şeyden çok genç ve körpe insanlar için bir durumdur; insanın tam anlamıyla biçimlendiği çağlar o çağlardır, gencin hangi kalıpta şekillenmesini istersen onu o kalıba rahatça sokabilirsin."