Alperen Erbulut

10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
Eğer ki duygularınızı yoğun yaşayan, aldığınız kararları mantığınızla değilde duygularınızla alıyorsanız bunların acılarını, sıkıntılarını çekip kendinize hayatı zindan ediyorsanız bu durumdan mağdursanız, çevrenizdeki insanlara kendinizden çok şey verip alamıyorsanız bu durumlardan dolayı acılar çektiyseniz bu kitaba göz atabilirsiniz. Yazı dili sade kolay anlaşılabilir bi kitap, içinde öyle kısımlar var ki bazen kitabı sanki ben yazmışım gibi hissettiriyor. Kısacası hayatta sürekli veren taraf olmanın zorluğundan bahsediyor. Mental olarak aşırı yorgun, keyifsiz, tatsız ve zor bir dönemimdeyken başladım bu kitap bana çok şeyler kattı, çalıştığım yerde ki bir kaç kişinin tavsiyesi üzerine başladım ve bitirdim iyi ki şans verip okumuşum teşekkürler. Şunların bilincine tekrardan eriştim: Hayatta kimse benden daha değerli değil, bazen öyle dönemler oluyor ki sanki daha önce hiç zorluk çekmemişim gibi önceden hiç deneyimlenmemişim gibi yaşadığım yeni sıkıntılar ağır basıyor kendimizin ne kadar güçlü olduğumuzu unutabiliyoruz, hayatın sorunları problemleri sıkıntıları bize kendimizi alabileceğimiz kararları potansiyelimizi unutturuyor, mantığımızla değilde duygularımızın anlık ağır bastırması sonucu pişman olabileceğimiz şeyler yapabiliyoruz, bunlardan pişmanlık duyabiliyoruz. Bu kitap bana şunu öğretti bir kişinin varlığı ile kendimi kötü durumlara sokabiliyorsam iyiyken kötü olabiliyorsun çabalamama emeklerime rağmen bir şeylerin olmaması benim hatam değil. Elimden gelenin en iyisini yaptığımın farkındayım ama ben koşmaya çalışırken karşımdaki kişilerin durması canımı yakıyorsa uzaklaşalım, arkadaşlık aile sevgili iş okul farketmeksizin , bana koşmayanlar için kılımı kıpırtmamam gerekiyormuş oluru varsa olur olmazsa tek taraflı çabalamanın bir mantığı yok. Karşı tarafın
1000Kitap
Kendine Hoş GeldinMiraç Çağrı Aktaş · Olimpos Yayınları · 201912,5bin okunma