Sabaha kadar isyan etsek, ağlayıp sızlansak da elimize hiçbir şey geçmeyecek. Dünya dönmeye devam edecek. Yakındığımız, kaybettiğimiz hiçbir şey geri gelmeyecek.
Asıl önemli olan zamanı yaşamak; geleceği düşünmek, hayaller kurmak, kendini geliştirmek ve anın kıymetini bilmek. Bizi bir adım ileriye taşıyacak olan şey, geçmişe takılı kalmak değil; bugün ne yaptığımızdır.